2011-09-29
 19:59:32

Jag övar flair hemma 29 september 2011






Inte så bra bilder med mobilkameran men men ^^^
Den här dagen på skolan kan iaf sammanfattas med två ord: cumshot & spinkle xD !! OCH JÄVLIGT mycket skratt :D xD!
Vi hade ju våra första shots i baren idag som vi skiktade & sen shotade ( ja dessa blandar vi med riktigt sprit eftersom man inte kan skikta vatten ) de var sjuuuukt goda :D.. Dock så hade Tim & Max en suprise shot till mig som jag skulle ta ... Som helt enkelt var konsistensen av en jävla cumshot, därav namnet, xD .....
Fy faaan vad vidrigt det var innan jag lyckades svälja skiten !!
Med min grupp inne i freepour rummet där vi övade shopours, utan lärare ;), var det vatten på HELA jävla golvet, alltså inte ens moppen kunde suga upp den för den var redan så blöt så mycket som vi hade "sprinklat" xD, det var verkligen sprinkles där inne alltså, emn fan vad kul vi hade oseriösa som få xD :D


 Aphjärna, sjuukt äcklig shot, de vi gjorde var: B52 och Spring Bok :)



Nu måste jag verkligen plugga eftersom jag har två större prov imorgon :)!
Imorgonkväll är det också Öö & Whisky mässan i Nacka som klassen ska på :D !! Wiihooo:D


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: