2011-11-07
 11:52:30

OH MY GOD xD

Alltså människor xD!!? Sluta störa er xD!!
Vet inte hur många kommentarer jag fick igår om att "du som har ditt drömjobb, har en jättefin pojkvän som du lever ditt drömliv med, du som har råd att festa hela tiden & bara är på Stureplan hela tiden, hur kan du klaga på ditt liv??" & yadayadayada
Plus att det är fel på min kommentarsfunktion så jag vet inte exakt hur många comments som var igår, såg bara ovanstående !
Så eftersom att ni undrar så varför jag klagar så får jag väl förklara det då:
För det första & enklaste: när jag blir sjuk, klagar jag alltid på hur sjuk jag är & blablabla för att jag verkligen hatar att vara sjuk, det är så jag är, har alltid varit så, klagade jämnt på att jag va dödssjuk när jag var liten, så det kommer aldrig förändras!
2: Jag festar INTE hela tiden ska ni ha jäävligt klart för er! Jag tycker inte alls om att få kommentarer om att jag skulle festa varenda helg, DET jag gör VARENDA HELG är att JOBBA!! Och nej jag har inte råd att festa hela tiden heller så det kan ni inte heller påstå!
3: "Är på Stureplan hela tiden" Haha jaså det visste jag inte, måste vara en person som är väääldigt lik mig då eftersom jag jobbar i Kungsan & inte på Sture, & även om jag skulle vara där "hela tiden" vad är det för fel med det då ?
4: Jaa jag gnäller som fan på att jag vill ha en lägenhet i Sthlm EFTERSOM ATT JAG JOBBAR INNE I STHLM inte för någon annan anledning ! Tro inte för en sekund att jag inte trivs i Norrtälje, I Love it, MEN det hela skulle bli så mycket enklare om jag hade en längehet där, för då skulle jag slippa slänga ut pengar på bensinen hela jävla tiden, jag tankar för jag vet inte hur mycket varje helg när jag ska åka till jobbet & tillbaka.
DÄRFÖR vill jag skaffa en lägenhet i Sthlm!

5: Ja jag har jobbet som sedan 2år tillbaka varit mitt drömjobb, jag är bartender på en av Sthlms stora nattklubbar, Entourage! Det hade jag aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro för 2år sedan.
Inte heller att jag skulle ha en så underbar pojkvän som jag har !
MEN människor, ni har inte en jävla aning om vilket jävla liv jag har levt innan jag träffade min pojkvän!
Så tro/tyck inte saker ni inte har en jävla aning om! För NI kan inte i ER vildaste fantasi veta/förstå vilket liv jag har levt, mina föräldrar kunde nog inte säga en enda gång under tiden jag gick på högstadiet att det var stolta över mig, så som jag betedde mig & levde!
Ni har ingen jävla aning om vad jag varit med om i livet som gjorde att jag hamnade där jag gjorde!
Så snälla bete er inte som att ni visste det för det gör ni inte, tro mig, okej :) ?


Hmm få se var det något mer ni klagade över ?
Jo just det: Amelie, du skrev "Är det mig du menar med att jag har svikit dig som vän & att jag är en kossa, för jag vet ju att jag inte är den kanske mest vältränade? "
SVAR: Nej nej, absolut inte tjejen, jag känner dig knappt har inte pratat om något "privat" med dig så hur kan du tro att det var du ?
Personen jag syftade på vet mycket väl om det själv & anledningen till att jag var/är förbannad på den personen är för att den gjorde en av mina vänner mycket illa & sånt tolererar inte jag, att någon ger sig på någon av mina vänner & försöker förstöra för den genom att sprida falska rykten osv, sånt gör att jag ser rött!
Sorry btw om jag tog i lite väl i vissas öron kanske, jag menade absolut inte att jag har något emot kraftiga människor eller så, för det jag jag inte, vet inte om någon tänkte på det ens men ändå, säger det bara så ni vet det så ni inte behöver klaga på det till nästa gång ^^ :)
Det handlade bara om att jag var himla jävla upprörd på personen i fråga & när någon gör något så fult mot en av mina vänner så som sagt, jag ser rött alltså! Och då låter jag personen få veta vad jag tycker!
Men like I said, inte alls menat till er alla som läser min blogg, utan till en enstaka människa!
Som sagt så har jag absolut inget emot kraftiga människor, hallå liksom jag har själv inte världens smalaste jävla höfter ni vet som jag alltid klagar på ;) ?

Så okej, är ni happy nu :) ?


Så nu ska jag gå back to sleep för min näsa har verkligen gjort allt den kunnat för att försöka ta livet av mig inatt, SÅ jobbigt har jag haft det inatt, har inte sovit alls -.-



///BellaVictoria


Amelie
PUBLICERAT: 2011-11-07, 11:56:19

SV: Okaay näh jag förstod nästan att det unpossibly kunde vara jag, men ville bara vara säker ändå!

Tråkigt att någon varit så elakt mot din vän, hoppas personen ångrar sig!

Keep up the good spirit, du är ruskigt bra på det du gör, både med bloggen & i baren :D



Kramis


Kiera
PUBLICERAT: 2011-11-07, 12:05:35 | URL: http://stureplan.se

Du är så sjukt jävla bra på det du gör helt enkelt!

Bara pathetick people som inte fattar you know ;)

Vet ju att du aldrig tar åt dig av vad folk tycker, emn säger det ändå så du vet, bara för att du är sjukt stackare ;), är är en uprising startender baby and you know it ;)

Ses i helgen :D

PUSS



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: