2011-11-06
 19:39:41

Så blev jag sjuk igen då :(

Yees min känsla förut var rätt, att jag höll på att bli sjuk stämde precis, för nu ÄR jag förkyld.. Igen.. Sist jag var sjuk, var jag sviinsjuk i 3e veckan på Bartenderskolan, hade början till halsfluss men jag klarade mig ur den skiten iaf.. Nu ska jag bara överkelva den här jävla nya förkylningen också.. Och jag som ska till Proforma på både tisdag OCH torsdag .. Kan inte avboka besöken nu igen, fick ju göra det hela tiden under EBS tiden för jag aldrig hade tid efter skolan liksom..

OCH GE MIG EN FUCKING LÄGENHET I ÄLSKADE STOCKHOLM & DET ÄR NUU ALLTSÅ!!!!
Har hittat jätte många fina, bla en på Östermalm vars hyra är på 1514kr ( !! ) ALLTSÅ?? JAAA TAACK!! Men nej för då har jag inget fast jobb & då får jag därmed inget lån att köpa den lägenheten såå nej!
Och alla förbannade andra handlägenheter är antingen alldeles för höga i hyra för att bara vara 1or liksom 10000 för en liiiten 1a i fucking Alby or something like that NEJ TACK!! Har varken råd eller lust med det ( wow första gången jag ser mig själv skriva " har inte råd", det händer ju inte annars i mitt liv, har nog aldrig sagt det på 2-3år tror jag det är, tack pappa & mamma för det ^^ )

Och sen den man tror är en vän, som veerkligen ställt upp & fixat grejer för en utan att man bett om det eller ens vet om det när man bara känt varann typ  en månad ( det är verkligen någon som jag kallar för en vän om man gör så, det här är väldigt privat så jag kan inte förklara mer än så ), sen när den personen "jävlas" med en ist, eller vad fan det nu skulle vara bra att göra så som personen gjorde, det hjälpte ju verkligen inte, snarare tvärt om, det stjälpte eller hur fan man nu stavar det!! Trodde inte du var den som gjorde sånt när du vet vad jag tycker ... Men ingen fattar tydligen riktigt till 100% vad jag tycker, alltså jag menar verkligen allvar med det jag berättat för den här personen..

Och en grej som jag inte fattar & stör mig som faaaan på är när en kille som verkligen ser sjukt bra ut är tsm med en fet ful jävla kossa till brud ( & nej jag syftar inte på någon speciell för er som tänkt fråga! ) !!!?? Alltså hur fan tänker man så? HUR kan man vilja vara tsm med en sån, när det finns jätte fina tjejer runt omkring en som kanske vill ha en istället som INTE liknar kossor & INTE är fula utan raka motsatsen, typ models liksom hallå är man blind eller!? Wake up!!

FAN VAD JAG HATAR ALLT JUST NU !!!  


Och sådär jaa nu början jag få hosta också får såna där kittlingar i halsen, UNDERBART vad jag mår bra nu alltså kan nog fan inte bli bättre nu tror jag alltså!!





///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: