2011-09-25
 11:42:48

Feber :'(

Helvete fick feber igår & vaknade med det idag:'( !!!!
Alltså detta är det SISTA jag behöver inför freepourprovet imorgon!!
TÄnker inte gå in med den iställningen att jag inte kommer sätta det, men det skulle inte förvåna mig om jag gör det eftersom jag knappt kan hålla fokus på vad jag skriver nu tex...
Känns som att alla drinkar jag någonsin lärt mig är HEEELT borta i skallen !!

Eeej faan KOM IGEN nu, jag SKA till skolan imorgon & jag SKA sätta slutprovet & drinkprovet, även om jag så svimmar efteråt!! Jag kan inte missa en enda jag & imorgon är det absolut viktigaste dagen hittils på EBS !! Och believe me, jag kommer att vara där när klockan slår 09.00 !!
Inget ska tamej fan få hindra mig får att göra den här kursen, inget/ingen har gjort det hittils & INGET ska få göra det nu!! Jag har sagt det tidigare & jag säger det igen: Whatever it takes Im going to be a bartender !!!
WHATEVER IT TAKES!!!!!





///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: