2011-09-15
 20:24:04

Delprovet på teorin

Jag har ett sjukt stort delprov imorgon, nämligen det i teorin om destillering, samt om vodka, gina, rom & tequila.. Så jag pluggar för fullt här med en Ben&Jerry´s Half Baked brevid mig ;) !
Har dessutom som jag tidigare det svåraste drinkprovet hittils imorgon, eftersom bla, Lynchburg Lemonade är med, och 3 olika Iced Tea OCH BÅDA Sex on the Beach, både European & American! SÅ nu gäller det att sätta de här 6 nya drinkarna tills imorgon OCH sätta 100% även på teori delprovet!
Det här är första kvällen den här veckan jag faktiskt behövt sätta mig ner & LÄRA mig recepten på bla Lynchburg Lemonade, American sex & Tokyo Iced Tea!
Som sagt kunde jag redan Long Island Iced Tea & eftersom Long Beach är exakt samma förutom att den toppas med tranbärsjuice & inte cola som Long Island toppas med så kunde jag den med :D !
Men som sagt, från & med nu kommer det bli svårare även för mig, som pluggat & jobbat med bartending innan kursen...

Gjorde illa handryggen riktigt illa idag också på flairingen.. Men som Max sa "No pain No glory"!!
Och jag ska sätta den nya throwen han visat mig & en annan kille på kursen, & jag SKA sätta den bättre än honom också!!



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: