2011-09-26
 15:12:16

Är på väg hem, när det var ca 40min kvar s...

Är på väg hem, när det var ca 40min kvar så sa min kropp ifrån till slut, trots att den har gjort det hela dagen har jag kämpat mig igenom dagen, vilket kostade mig slutprovet i freepour:'( som gjorde att jag bröt ihop total innan jag gick där ifrån, min hals är fruktansvärd nu tack vare att jag trots att jag hade pratförbud från pappa, som är läkare, har pratat hela dagen i stort sett.. Innan lunch ett ett tag efter var rösten helt okej, men sen gjorde misstaget att ta emot ciggen som Dille gav mig och den skulle jag nog inte ha tagit känner jag nu :-(! Ska till akuten nu iaf och kolla upp vad det är för fel som min jävla hals håller på med! /Bellavictoria


Rebecka - en fotodagbok
PUBLICERAT: 2011-09-26, 15:27:21 | URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

krya på dig!



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: