2011-09-28
 18:13:18

28 September 2011

Nu jävlar är jag frisk & taggad som faan igen :D, gick skit måndag-tisdag men idag så vände det äntligen :D !!
Allt berodde ju på att jag var sjuk, kunde ju liksom inte koncentrera mig på annat än smärtan i halsen :( !
Men idag har det som sagt gått skitbra :D !
Imorgon är det bara en vecka kvar sen slutar vi EBS :'( ! Fan vad fort tiden gick på den här skolan alltså :(!
Men man har inte haft tråkigt en sekund, & jag kan svära på att på en vecka lärde jag mig mer än vad jag gjorde på HELA högstadiet igenom !!
Och det är fan frågan om jag inte haft roligare här på EBS den här månaden än vad jag hade på Ökna alltså, visst Ökna var gymnasiet jag gick på i 3år, jag bodde på internat där, men det är nog fan så att EBS väger lite tyngre i det här fallet:) !
Jag skulle kunna gå om kursen bara för att alltså & med samma härliga gäng som vi är i klassen, alla kommer överens med alla, inte alls som på gymnasiet, där det var totalt uppdelat!
Nej EBS är det bästa jag har gjort i livet! Det var mitt mål att gå där, det är mitt liv nu, min framtid <3 



///BellaVictoria


Sandra
PUBLICERAT: 2011-09-28, 20:59:18 | URL: http://sheys.blogg.se/

Hej! Fin blogg, allt bra med dig ? :)



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: