2011-09-24
 12:03:56

24 September 2011

Okeej Amnesia var en äcklig jävla fjortisklubb med en medelålder på typ 14år ulää så jävla äckligt folk så det var verkligen vidrigt! Alltså bartenderna spillde ut drinkar de hade serverat för det var så klumpiga, de hade sönder glas, kunde inte poursen ( antalet cl i en drink ) OCH der verkade inte en veta vad Taittinger var :S !! Alltså :O ??
Aa nej det var en jävla piss ställe helt enkelt!
Men sen hamnade vi iaf på Entourage, Bobby från Mammas Pojkars klubb, där en av mina klasskompisar Dille också jobbar, en i vårat gäng känner bla Bobby samt flera andra som jobbar där så vi fick drinkbord free & typ HUR MYCKET SOM HELST att dricka, hinkar med rosé & fanta, asgott :D !
Det var sjukt underbart folk där, alltså Jackie, Amir, alla var typ där! Hade skitkul med mitt gäng, det var liksom inga blickar som det kan vara på vissa ställen om man dansar lite vääl mycket, utan i det gänget vi hamnade med med miccan, jonas, ( 2 av mina klasskompisar ) deras kompisar, sanna & jacob så är det liksom bara vara sig själv bjuda på sig själv & ha kul 100% & det hade vi :D !!

Nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen & hoppa in i duschen & försöka göra något för att återställa min stackars röst, som inte är vad den var igår vid denna tid ^^ !! Så typiskt mig att alltid skrika när jag pratar med folk ute på krogen xD


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: