2011-09-19
 20:00:00

19 September 2011

Jag lyckades ju HEELT omedvetandes gå på totalt fel T-bana idag när jag skulle hem från skolan xD & anledningen var för att jag är såå grymt taggad inför imorgon, först ska vi på EBS på studiebesök till Spendrups Bryggerier i Vårby & därefter så är det TGI Fridays Flair Challenge kl 19.00 på Stureplan som jag ska på med Jonas & Mickan från klassen:D, de flesta andra kommer nog med skulle jag tro:) ! Är såå sjuukt jävla taggad på att på tävlingen imorgon så det finns inte alltså :D !! Älskar ju flair & när man väl ser de bästa göra det, så blir man så sjukt glad & inspirerad själv, jag blir iaf glad av flair ;), men som sagt sen älskar jag ju att hålla på med det också så det kan ju bero på det ;) :D






///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: