2011-09-18
 16:53:00

16 September 2011

Första veckan på EBS är avklarades i fredags :D!
Shit vilken vecka det har varit, har haft så grymt jävla kul så det är inte sant :D !!
Lärt mig grunderna i flairingen som jag kom att älska redan på första throwen :D !
Nu är flairingen en del av mitt liv, har verkligen blivit som besatt av att kasta omkring allt jag håller i händerna xD!
Imorgon börjar 2a veckan & då är det dags att stepa up tempot en hel del! Bli snabbare i baren, bli myycket mer nogrann med mina pours OCH sätta throwen så Max faktiskt ser det ( de gånger jag satt den perfa i skolan så har han alltid varit upptagen med något annat & inte sett -.- )
Ska börja med nya throws också, gjorde det redan igår, började använda shaker tsm med flaskan, & sätter flaskan i shakern ;) !




MEN,



NO PAIN, NO GLORY !!
Första dagen med flair var i tisdags & självklart för en som aldrig trott att man ens skulle kunna fånga en flaska på en shysst/snyggt sätt så får man vara beredd på att flairing är ingen man håller på med om man är känslig för smärta, det gör ont, det gör förbannat ont att ta flaskan på hand ryggen på fel sätt, sen i tisdags tills i fredags hade jag feeta blåmärket & handryggen var grymt uppsvullen...
Och det gjorde inte saken bättre att jag fortsatte flaira trots smärtan.. Men som sagt NO PAIN NO GLORY ;) !



Kvällarna brukar jag oftast ( snarare varenda kväll xD ) spendera med Ben&Jerrys & min kära skolbok med alla drinkar vi ska kunna :D ;)


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: