2011-09-01
 21:00:00

1 September 2011

Alltså shiit fatta att det är 1a september idag :O !!!
Sista sommarmånaden börjar nu, eller snarare sensommar månaden, det brukar iaf jag kalla september!
Men iaf, för mig gör det inget att det är september för om 11 dagar börjar jag på EBS & träffar sjukt mycket nytt folk :D !!! Awwiiii längtaaa :D !!!
Vad gör ni i september kära läsare? Något speciellt :) ?








Men visst är det fint på hösten ändå, så vackra färger liksom right? Älskar när man känner att det är dags att skinnjackan/pälsvästen får följa med varje dag ut för annars är det för kyligt :D !!
Nää fan vad deppigt det låterxD, men jag kan inte hjälpa det jag tycker faktiskt så ^^
Men att bero på EBS, så måste jag verkligen sätta mig & plugga nu hörni!
Ha en bra kväll alla :)!


///BellaVictoria 



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: