2011-10-10
 22:14:00

Read read read

Började läsa "Vid Floden Piedra satte jag mig ner & grät" precis, en av dem jag fick av brorsan i julklapp förra julen :) den förra av Paulo Coelho var helt sjukt fantastiskt bra fast hemsk också eftersom det var en sann historia om en prostituerad tjej som tyckte att hennes yrke var helt okej typ :S ! Men ändå den var jääätte bra på sitt sätt :) !
Men den här nya som jag börjat med nu, alltså den verkar bra, men den är svår, typ sån där tyngre litteratur som är svår för en vanlig liten Stureplanstjej att förstå som i vanliga fall läser böcker som "Diamanter är förevigt"  "Alla var där" & "Djävulen bär Prada" xD
Nä skämt åsido men lite svårt språk har den i vissa ibland, min bror skulle säkert älska den, han har ju typ läst filosofi eller vad det nu var :)
Men den är så pass kort så jag ska verkligen förska läsa ut den innan jag åker hem till Norrtälje på torsdag :)




///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: