2011-10-06
 17:25:33

I DID IT :D

Efter 4 hårda men otroligt roliga veckor på EBS kan jag nu till slut äntligen kalla mig professionell bartender :D !! Jag klarade kursen med 95% i snitt hela kursen igenom :D !
FY FAN VAD JAG ÄR BRA!!
Ikväll blir det party like there´s no tomorrow, det blir all in tonight and no stop :D !!


Sitter i lägenheten i Hammarbyhöjden just nu, kom precis hit.. Ska dra igen om ca 40min, då ska några i klassen till Kalle & föra där & sen 20.00 ska vi möta resten av klassen & lärarna på AQUI & käka tapas :D
Sen blir det typ Solidaritet eller The Soap Bar, har hört olika varje dag den här veckan xD
Men vi får se vad Stockholmsnatten erbjuder oss EBSare ;) :D


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: