2011-10-12
 16:43:54

Dagens ilands-problem - Jävla hantverkare

Just nu känner jag såhär:


Hantverkar jävlarna som mamma & pappa antitat för att renovera deras ena badrum & deras lilla vardagsrum har gjort så att jag blivit förvisad till mitt sovrum till ikväll eftersom det var något onjämnt skit i golvet som ska läggas nytt så nissen som var har var tvungen att jämna ut skiten med något annat skit som man inte fick gå på tills det hade torkat, vilket skulle vara ikväll :@ !
Och mitt rum råkar ligga LÄNGST in i huset längst bort från köket :@, som tur är ligger min toa vägg i vägg med mitt rum så thank god for that ^^, men när jag ska ut & röka tex, måste jag gå igenom mammas & pappas sovrum ut på altanen & stå där eftersom jag inte kan gå igenom hallarna till huvudentrén -.-
ELLER om jag ska gå till köket, som jag snart måste för jag vill ha middag snart, då måste jag återigen gå genom deras sovrum, ut & gå igenom trädgården & in igenom garaget osv osv... SKIT KUL fan skulle jag åka ner till dem den här veckan just för -.- !?
DESSUTOM fick jag inte se Sex and The City eftersom då måste jag vara i brorsans gamla rum & då sitter jag fast där inne för där kan jag inte klätta ut till nästa rum vilket jag kan från mitt eget däremot, men eftersom min data inte har CD-uttag så sket det sig :@ !! Men jag underhåller mig med Svenska Hollywoodfruar & älskade Keeping up with the Kardashians :D



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: