2011-10-18
 17:48:14

Andalusier<3





Vad sägs om den va ;D ? Skimmel andalusier :D! Så sjukt fräcka, fascinerande hästar!
När jag var liten & hade kommit över "svart arabiskt fullblodshingst-nojan-alla andra hästtokiga småtjejer har" var en andalusier min dröm att få! De är så vackra! Har aldrig haft möjligheten att få jobba med en sån här speciell ras, men nu KAN möjligheten finnas inom räckhåll...
Jag har bestämt mig att göra ett SISTA försök med det här med en ny häst & se om det fungerar den här gånger.. Nu när jag har dagarna lediga & inte har något att göra så känns det skit skumt att bara sitta hemma & inte ha något att göra.. Så en häst nu känns som om det skulle sitta alldeles perfekt:)! Dessutom den här annonsen jag hittade nu var HELT PERFEKT utifrån infon att döma kan det inte bli bättre! En 5årig, P.R.E-valack ( andalusier ) som står strax norr om Norrtälje inriktad på dressyr :D alltså det kan inte bli bättre faktiskt :D !
Har iaf skickat iväg ett mejl till ägaren så får vi se, kan ju tänka att den här kommer gå som smör eller hur man säger eftersom det är en så speciell "dröm-ras" som erbjuds medryttarskap på, 3 gånger i veckan & tävlingsmöjligheter finns med honom, men han är ju bara 5år nu så..
Så vi får se, antingen så går det eller så går det inte! Vore iaf kul att få se honom & komma & provrida honom en gång :)



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: