2011-10-08
 14:27:26

8 Oktober 2011

Godmorgoon!! Shit vad skönt jag har sovit inatt alltså :D ! FÖRUTOM att hundjävlarna har trakasserat oss med sitt jävla skällande under natten :@ ! Och det första som hände när vi precis hade lagt oss i sänge igår & skulle sova var förstås att Zelda smet in & la sig i mitten & bredde ut sig!
Men nu har jag iaf sovit till 13.30 tror jag klockan var när jag gick upp ur sängen ^^ !
Nu ska jag mig framför "Sol, fest & oroliga föräldrar" :D började titta på det förr förra lördagen hos Carro men eftersom jag blev så sjuk då så var jag inte så koncentrerad på TVn, men sen igår såg jag & Jimmy hela programmet på 5an, & det var faktiskt sjukt kul :D ! Löjliga föräldrar bara men aa det får man väl ta med ett sånt program I guess ;)

Vad har ni för lördagsplaner, eller är det lördag idag jag har verkligen tappat tidsuppfattningen totalt sen i torsdags ;) xD


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: