2011-10-07
 13:18:15

7 Oktober 2011

Godmorgon:) jag trodde helt seriöst klockan skulle vara närmare 16.00 när jag vaknade vi 12.45 :O !!
Gårdagen var iaf helt sjuk:D hade så jävla kul!
Trots att min mobiljävel dog precis när jag skulle gå till tuben så det blev inget förande hos Kalle för mig :/!
Men sen mötte jag iaf upp Miccan & Jonas på T-centralen & sen gick vi till Aqui & åt tapas med klassen & lärarna :D. Därefter hamnade vi på Oxid, sen gick vi vidare till TGI Fridays där jag & Jossan delade på en kanna Apple Mojito, så underbart gott <3
Sen slutade vi på Solidaritet :) !
Tack alla kära älskade EBSare för igår/inatt det var underbart!


Nu ska jag käka toast & umgås med Carro:)


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: