2011-10-27
 17:30:20

27 Oktober 2011

Faan alltså min självdisciplin alltså xD jag sov till halv 4 idag & hade ställt larmet på först 11.30, men sen blev det 12.00 - 12.20 osv & sen så stänger jag som vanlig t om det & bara soover vidare tills jag vaknar -.- ..
Alltså jag mååste verkligen gå upp när jag ska annars vetfan vad som blir av detta..
Visst jag är en nattmänniska men aa jag missar ju dagarna totalt & jag blir själv lidande av det när jag inte kan somna sen på kvällen som nu ikväll tex, nu kommer jag få bli ute i tvrummet & glo på film tills jag förhoppningsvis blir lite trött & då hoppas på att jag kan somna :/

Natten på Entourage var helt okej iaf, dock var det dött med folk tyckte jag, ett tag var det lite drag men sen dog det.. Men söta lilla Paow var ju där & även BB-Chrille så det var kul iaf :)




///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: