2011-10-24
 14:16:53

25 Oktober 2011

Sitter hemma hos mamma & pappa utanför Nkpg där de bor & är super irriterad, min morbror ska ju fixa min bil, alltså lägga på de nya däcken som pappa köpt till mig & min lilla bil, men nu kan inte han inte bli klar med det förrän typ tidigast imorgonkväll :O !! Hallå vafan jag har ett liv, imorgon är enda dagen den här veckan & jag vet inte på hur länge som både jag & min pojkvän är lediga samtidigt så vi hade först tänkt att åka på en dagskryss över till Åland, men sen sket det sig för jag kunde inte åka tillbaka hem till Norrtälje idag eftersom min morbror är på akuten med min mormor som tror hon är dödsjuk igen & nu visar det sig att vi kanske inte ens kan gå ut & se en bio för jag inte får reda på NÄR han tänker vara klar med biljäveln :@ !!

Nu är jag lack kan jag bara säga:@ :@ !!
OCH JAG HAR FORTFARANDE INTE HITTAT PERSONEN PÅ FB SOM JAG LETADE EFTER IGÅR BLÄÄÄ ALLTSÅ!!


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: