2011-10-10
 15:18:32

10 Oktober 2011

Idag är det 10 oktober & då för alla som inte vet så börjar älgjakten idag :D ! Jag själv är inte med & jagar iår, har lagt det här med jakten lite på hyllan sen jag blev Stockhomstjej på heltid ;) ! Tycker inte det är lika kul att sitta ute i ett torn & frysa asset av sig & glo på en tyst & stilla skog där det i 9 gånger av 10 INTE kommer ut något vilt, & gör det väl det så är det antagligen ej skjutbart -.- !

Men min kära pojkvän är uppe med sin far & farbror & jagar med jaktlaget uppe på våra marker utanför Hallstavik :) !
De har avklarat morgonpasset som är från ca klockan, eller aa jag minns inte men vi gick iaf upp typ 03.45 :( sen satt man till typ 09.00 eller längre, sen är eftermiddagspasset från typ 15.00-16.00 tills solen går ner ungefär !



Älgjakten för 2 år sedan när jag gick jaktlinjen på Ökna & min klass var nere i Haddebo på drevjakt åt Kungliga Jaktklubben ( nej kungen var inte med ;) )
Jag gick med hund i det drevet iaf minns jag :)


Förra året, båda hundarna var med :) Jimmy var nära att skjuta en kalv, & jag sviiiinigt nära att ta en räv, men fan ställde sig med en stor jävla sten bakom sig så jag fick aldrig skottchans :( -.-
Gissa om jag var lack resten av den jaktdagen xD


Men nu ska jag ta & svara på alla era kommentarer hörni ;)

///BellaVictoria


Julia Lahti
PUBLICERAT: 2011-10-10, 16:40:54 | URL: http://julialahti.blogg.se/

skoj! lägger till dig nu då, säg till när du lagt till mig med så är du gullig :D


Lisa
PUBLICERAT: 2011-10-10, 21:11:26 | URL: http://fototjejenlisa.blogg.se/

jaa allt är bra med mig här :)



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: