2011-11-04
 17:28:27

By MONROE ♥







ÅÅÅHH tittan vad jag hittade för trevligt på Monroes hemsida nyss, ni vet där jag köpte min kaninpälsväst, en av mina absoluta favorit affärer lätt alltså, iaf när det gäller ytterplagg & även väskor faktiskt, & deras accessoarer är grymma de med :D !

Pellesimo-jackan ska lätt bli MINE dock har jag beslutångest på färgen :/.. Älskar ju vitt men på jackor så vet jag inte, känns som att färgen kommer bli förstörd efter ett tag & den ligger ändå på 3250kr så man köper kanske liksom inte hur många som helst iaf ^^
Den bruna pälsvästen har jag kollat in läänge känner flera som har den både i svart & brunt & den är sjuukt fin :D
Dessutom ligger den bara på 1450 så det är ju väääldigt lätt man det blir en i svart också ;)

Vad tycker kära läsare :) ? Och ni pälsaktivister ( om ni finns här ) behöver inte yttra er, jag älskar päls för jag tycker det är såå fint & dessutom skönt, varmt & mysigt att bära MEN det betyder INTE att jag stödjer den industri som ägnar sig åt djurplågeri :@ det är det värsta jag vet & de "varelser" som kan göra så mot ett sjur borde inget annat än att torteras till döds !! DET är min åsikt om dem så nu vet ni för er som inte visste vad jag ansåg/anser om päls :) !
Men Monroe har INTE köpt in sina pälsprodukter från "de skumma industrierna" & please people kom inte med detta här med att "men alla flår ju djuren levande för då blir det bättre kvalité på pälsen om de är döda förstörs kvailtén" xD jag är JÄGARE friends jag har varit med vit både styckningar samt flåningar, tro inte att ni kan argumentera över mig jag säger det bara ;) !

Så nu ska jag sluta snacka & hoppa in i duschen & börja fixa min inför Halloween night :D


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: