2011-11-05
 13:31:05

5 November 2011

Skulle göra en videoblogg till er tänkte jag men jävla skit videofy.me var totalt jävla cpdumt så det gick inte :@ ...
Jag är iaf hemma nu, sov ju hos Bobby inatt, med Reza, Gabriel, Bilal & Johanna :)
Är sååå jävla död nu har precis kommit ut ur duschen ska sova nu så för att sammanfatta min fredagskväll på N-TOURAGE med kollegorna/vännerna så hade jag skiiiiit kuuul verkligen :D OCH JAG VAR PACKAD IGÅR/INATT ALLTSÅ xD !! Jävlar vad det snurrade i mitt huvud när vi hade stängt vid 03.00 & sen blev vi ju kvar tills typ 05.00 & satt & käkade & pratade, jag, Reza, Bilal, Johanna, Mehmet, Bobby, Özchan, Gabriel
Gick typ & la oss när det blivit ljust igen, iaf då somnade jag xD
Drack cider, rosé, Skagge & jag tog in shots & drack ( hör & häpna ;) ) öl !

Men kul som fan hade vi iaf!

 Jag & Skagge igår ( Jag lånade både Emres mask den på bilden & Skagges men han missade att ha på sig sin på just den här bilden ^^  )



Fler bilder kommer ev ;)


NU SOVA!!!




///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: