2011-05-23
 18:28:38

Stress inför balen

Blev skit stressigt nu inför balen så jag hinner inte med att lägga upp videobloggen om bion från i helgen ikväll.. Jimmys kostymbyxor var nämligen för små så jag är skitstressad & håller på att få ett nervöst sammanbrott, alltså jag kommer att få det om något inte funkar/är precis som det ska tills på fredag, det är liksom min studentbal det är "EN GÅNG I LIVET"- experience så klart som fan att jag vill att det ska bli perfa 110%!
Ååh f*tta också, fan kan inte allt flyta på iaf till balen, det är ju såå jävla mycket som måste se bra ut till dess, annat är det till studenten då är det bara att slänga på mössa & vita klänningen & platta till håret & sminka sig som vanligt typ sen är det klart, sen är man ändå överallt, gråter som fan & blir full så ingen tänker precis såå mycket på hur man ser ut, men nu till balen så är det långklänning, håruppsättning, smink, osv PLUS att Jimmy måste se perfekt ut med i sin kostym, vilken han INTE ska ha den 10 juni!

Aja jag bloggar mer imorgon är alldeles för irriterad nu!


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: