2011-05-12
 12:52:53

Så tog Öknatiden slut för mig..

Det var det, nu har jag haft min sista lektion ever här på Ökna!! Hade ju utrotningshotade arter så vi åkte till Stendörrens naturreservat, åkte med Robban & Ockelbo tillbaka till skolan, så nu sitter jag & väntar på att mamma ska komma & hämta mig & sen bär det av till Sthlm :D !!

Så nu är alla lektioner här på Ökna slut för min del kommer aldrig mer ha en enda lektion här igen :'(, går ju som jag tidigare har skrivit ut på praktik nästa vecka & sen kommer inte vi jaktjaktare tillbaka förräan studenten, vissa av oss ses på balen & sen studentmiddagen den 8 juni här på skolan, men resten ser man nu inte förrän på studentdagen..
Fick ju körschemat hemskickat för den dagen igår också :)
Fan vad konstigt det känns..
Det känns som igår när vi började 1an men samtidigt känns det så långt bort..

Så nu om några timmar ska jag kolla allt med EBS & prata med dem idag :D, sen bär det av ut i framtiden för lilla mig ^^.. Scary in a way but still fun ;)


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: