2011-05-08
 22:07:56

Öknatiden går mot sitt slut..

Fan, insåg precis hur jävla sjukt detta är, har packat ner alla mina böcker som jag fått under de här 3 åren jag gått på Ökna i kassar som jag ska lämna till på tisdag..
Kollade såklart igenom alla böcker, alla minnen man har från alla de olika lektionerna vi haft kom upp i huvudet...
Den här veckan som börjar imorgon blir den sista, iaf i mitt skoltidsliv, nästa vecka börjar vi som går jakt/jakt vår APU som håller på till vecka 22 & sen är vi tydligen lediga v.23(Studentveckan)..
Fan vad tungt detta känns..
Måste nog börja inse att detta är verklighet & man kan inte stoppa tiden eller än hellre spola tillbaka den.. Man kan bara inse detta & börja tänka på framtiden & planera den.. Vilket jag kanske borde göra istället för att bara sitta & tänka tillbaka på tiden som varit, som aldrig ändå kommer tillbaka..
Fan, jag har inte ens hört av mig till EBS än, så lååångt tillbaka i tiden är jag. Det är hela tiden bara "något jag ska göra till sommaren. Aah jag bokar det direkt efter fördjupningen är slut.. Eller jag fixar det så fort jag vet hur det blir med jobbet.. Eller..." Har ursäkter för framtiden hela tiden, för att inte planera den alltså..
Men tyvärr, så blir detta sista skolveckan i mitt liv, sen kommer jag aldrig någonsin igen gå i en skolan eller sitta på någon tråkig jävla lektion (Förutom EBS som kommer bli wonderful!!), så aa, börja rååplugga drinkkunskapen i helgen osv & hålla på med det till jag börjar, när fan jag nu ska börja!!!


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: