2011-03-26
 13:13:44

Only a dream .. ??

Fick jätte dåliga nyheter av Jimmy igår när vi satt i bilen på vägen hem :'(.. Absolut inte om honom om mig utan det gällde mig, ni vet det här som jag skrivit en del om & varit rätt så hemlighetsfull om..
Tror att det kommer att fucka sig rätt så jävl totalt, jag har inget körkort, & jag ska till Strömsholm på studiebesök med fördjupningsklassen på onsdag, som ja alltid velat åka till, men just DÅ skulle jag behöva befinna mig på annat ställe, iaf om jag vill vara säker på framtiden efter & även innan studenten ...
Ååh faans jävla f*tta också!!!:'(


Lite så känns det nu, som i låten, det var väl bara en dröm...
Jag sov inget alls inatt, fan jag ville verkligen det här, men tack vare den där jävla f*ttan som satt brevis mig på uppkörningen så har jag inget körkort, vilket såklart gör det mycket svårare för mig att fixa detta, eftersom att det ligger där det gör..
Men "open your eyes, it was only just a dream", no one said this would come to me easy, or did they?

Fuck...



///BellVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: