2011-03-31
 20:24:00

Ny mailadress!!

Nu har jag till slut nytt mailadress, eftersom min förra blev spärrad av MSN teamet av någon jävla anledning:@! De hör inte av sig till mig heller ang hur det går med återställningen av lösenordet på min gamla adress så nu skiter jag i att vänta på dem, har så mycket viktiga mail & sånt som måste komma fram så nu fick det vara nog ! Hatar MSN för detta kan jag iaf lova !!

För er som undrar som kommer jag INTE att lägga till MSN messenger på denna mailadress, har inte använt den skiten på många år nu & kommer ej börja med det heller, känns som något man höll på med i högstadiet så ni behöver inte lägga tid på att adda mig där som sagt :)


Hoppas verkligen inte att även denna blir spärrad för då blir jag riktigt förbannad  xD!!


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: