2011-03-30
 14:23:07

Nu är vi på väg hem igen, satt i ett av ri...

Nu är vi på väg hem igen, satt i ett av ridhusen och kollade på när några 3e års elever hade dressyrlektion.. Jag är inte alls glad nu, 1, fick sms av pappa som sa att stackars mamma hade ramlat och slagit i handen och axeln, samma hand som hon redan brutit och har problem med för några år sedan:-(! 2, jag lär inte få något jävla jobb för jag har inget fucking jävla fitt körkort! Och ingen jävel verkar verkar fatta hur jävla gärna jag vill ha det här jobbet! Ingen verkar förstå att bartender är allt jag vill bli ! 3, ingen vill släppa av mig i nyköping så jag kan gå till sjukhuset till mamma och ta mig hem med en tidigare buss, meen nej för dem tågen är ju alldeles för jobbig att köra:@! Tack som fan, det är ju liksom inte bara jag heller som vill av i nyköping !! ///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: