2011-03-06
 20:53:55

Never let go of your dreams deep down inside




"Everybody needs a little time away
I heard they say
From each other

Even the best needs holiday
Far away from each other

Hold me now
It's hard for me to say I'm sorry
I just wanted you to stay"








"Imorgon får jag en ny Mackan.. Kommer Han få mig att komma över skräcken inför hoppningen, få min att känna samma lycka & glädje inför hoppningen som den första Mackan gjorde.. Eller kommer jag att ramla av en tredje gång, en sista gång... Kommer jag att flyga över de höjder jag en gång för länge  eller högre.. Med nya Mackan sägs allt vara möjligt bara jag låter det ske, frågan är bara: Kan/vågar jag tro på det tillräckligt mycket för att riskera allt, min rygg, min framtid?... "


///BellaVictoria




KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: