2011-03-03
 06:30:00

Last lesson...

Idag har jag min sista lektion min den bästa läraren jag haft ever, Leif "Leffe" Carlström !
Han ska operera sin höft igen så han försvinner 15 mars & kommer inte tillbaka förrän till hösten & då är inte vi kvar på Ökna :(..
Kommer ju att göra några prov för honom nästa tisdag & sen har vi ett rävprov som ska skrivas också, men då är jag bara där tills det att jag skrivit klart proven, sen går jag tillbaka till stallet igen.. Så idag är sista lektionen ever för mig med Leif :'( !!
Fan vad sorligt det känns, & vi slutar redan vid lunch också :/..
Det känns att vi nu snart ska ta studenten & inte kommer tillbaka till Ökna något mer:/, iaf aldrig som elever..
Det känns inom en, tiden går & det finns inget du kan göra för att stoppa den:(! Bara göra det bästa av tiden vi ännu har kvar med varann!




///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: