2011-03-04
 14:24:05

Blev lite shopping på HÖÖKS också inför nästa vecka

Nu är jag hemma igen efter att ha provridit hästen, & det blev så att jag fick honom, han är min i 5 veckor from nu :D
Tycker dock skit synd om Vero för att hon allra helst ville ha honom & jag förstår verkligen varför, han är helt underbar :D, både hans psyke & när man rider honom! Helt fantastisk häst:D!! Men sen är han ju efter Irco Marco också ;)! Önskar att Vero hade fått honom istället, hon hade varit värd det, men så blev det inte nu tyvärr :(. Hoppas bara inte att hon åker på att få en fjordningjävel nu också :(..
Men jag är glad för honom & jag älskar honom kan jag säga!

Åkte upp till HÖÖKS nyöppnade affär efter att jag hade varit på Ökna & shoppade lite :)
Blev ett par nya handskar & en jättesnygg & mysig allround tröja
 CRW tröja, HÖÖKS, 279kr

 Ridhandskar CRW, HÖÖKS, 99kr



///BellaVictoria


IssaTrönnblom
PUBLICERAT: 2011-03-04, 18:03:32 | URL: http://tronnblom.blogg.se/

vilken fin blogg du har :)



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: