2011-03-10
 18:14:55

10 Mars 2011

Faan vad dagarna på fördjupningen går fort alltså !! Tiden bara rinner iväg, imorgon är första veckan redan slut !
Idag började iaf dagen med att vi hade Unghäst Utbildning under förmiddagen :D
sen tömkörde jag Macke för första gången :D
& han älskar ju att bli tömkörd så han var sååå duktig :D fick nästan tårar i ögonen av att se honom jobba så fint :D Fan vad jag älskar honom ♥



 Haha Macke är så rolig, han har ett träd som man typ ALLTID, 9 gånger av 10, hittar honom vid när jag kommer för att hämta honom från hagen på dagarna :D skrattar alltid lika mycket när jag ser honom stå där:D  





 Idag var inget undantag utan som vanligt stod han under "sitt" träd :D, han var skit sööt idag, han stod & kikade fram & sen ställde han sig mitt bakom trädet så man inte skulle se honom, han gömde för mig & sen kikade han fram igen :D Sötare/mysigare får man leta efter ♥



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: