2011-06-11
 19:35:40

STUDENTEN - MIN STUDENTMOTTAGNING


























 Fick en sjuukt frän bok av brorsan i studentpresent:D!

 Fick hela Lasse Åbergs kollektion av mamma & pappa, glas & muggar :)

 Fick ölglas ur hans kollektion av min faster Berit & mina kusiner, Gustaf & Jacob :) ! Älskar det med motivet "Packad mus" xD


 Fick massa husgerådsrgejer av min moster Ingalill & min morbror Lasse

 Fick ännu mer sånt av min kusin Elin & hennes sambo Fredrik :), skitbra att ha ju, slipper jag lägga pengar på att köpa sånt sen liksom :D

 Ååh jag fick en blender av mamma & pappa :D :D ÄNTLIGEN ALLTSÅ :D ♥
Sen fick jag en massa pengar också ;) av mina svärföräldrar, mormor & mammas morbor Janne, som jag jagade med när jag började med jakten :)

 Men det finaste jag fick var ändå det jag fick av jimmy :D, ett silverhalsband från en engelsk juvelerare, Bradford, med våra namn ingraverade & månadsstenen för januari eftersom vi båda är födda då :D, blev så rörd så tårarna började rinna NÄSTAN lika mycket som på utspringet ! ♥



 Alla blommor jag hade runt halsen under dagen

 Och alla små djuren :D♥, de fick även namn tilldelade sig under dagen xD, sen hade jag en liten champagneflaska + den enorma champagneflaskan (som tyvärr var tom), 2 champagneglas & 2 visselpipor :D

 Under det att min familj stog & väntade på att kortegen skulle komma igång, hade min kusin & moster fått syn på att ursöt liten ballongenhörning som de sprang iväg & köpte till mig som jag sen fick när vi kom hem:D ♥, han fick också ett namn nyss xD ;)





///BellaVictoria
 



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: