2011-06-08
 18:09:00

Macke är tillbaks :D ♥

Gick upp till stallet idag när jag var på skolan & hittade en trevlig överraskning :D : Macke :D !! Pratade med Ditte som precis varit ute & ridit honom & han är bra igen, på väg att sättas igång så smått smatidigt som han går på bete med sina vänner Campos, Souci & Lemir i hagen nere vid sjön :D
Mamma & jag gick ner dit sen också & myste med honom








Ser ni vad ljus han har blivit nu när sommarpälsen är framme helt :D så jävla snygg :D, fast jag kände inte igen honom först när jag såg honom i stallet, stackarn han måste blivit sur på mig då för han la öronen lite bakåt när jag sa "Jaha ÄR det Mackan jag kände fan inte igen honom så ljus :D"

"Hjärtat, vi ses en snart igen, i höst" ♥


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: