2011-06-16
 16:16:29

JÄVLA SATANS BILFÖRARE I NYKÖPING ALLTSÅ :@!!!

Ååååh faaan vad lack jag blir!!! Klarade det itne den här gången heller, BARA FÖR ATT EN JÄVLA SKITKÖPINGSBO INTE KAN LÄRA SIG ATT BLINKA I EN RONDELL UTAN BARA KÖR RAKT PÅ :@!!!
Såå jääävlaa värdelöst!! Så nu ska jag köra upp hemma i Norrtälje nästa gång istället, folk är så jävla mycket vettigare där !!! Håller på att ringa Trafikverket nu, men de jävlarna har ju kötider på 32jävla min :(.. Nu ska jag iaf gå & tröstäta massa choklad sen dra ut till min moster & sola & imorgon ska jag shoppa gärnet när jag kommer upp till sthlm, det är så jag får mig att må bra ;), genom shopping & choklad;) :D, iaf den dyra Lindt chokladen :D !!



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: