2011-06-07
 20:48:56

Borde prepara mig inför imorgon...

Sitter på FB & glor, saknar min finaa vän Ella & lyssnar på Fest i hela huset♥.. Borde egentligen plugga inför det där jävla hinduismprovet som jag hade missat att jag ska göra imorgon:( blöö, tänkte först bara skita i det, kommer ändå aldrig träffa den läraren igen sen så why not liksom, men sen hörde han av sig under förmiddagen & påminnde om tiden så då kunde jag ju inte skylla på att jag glömt bort det, så nu har jag inget annat va än att åka till skolan & göra det:(..

 

Fan vad jag saknar BB alltså :'( !! Såå sjuukt tråkigt nu när det är slut, finns inget att se.. Näni det får bli att återgå till mitt kära älskade Paradise Hotel Danmark :D <3, ska börja se det ikväll :D


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: