2011-06-08
 16:52:17

8 Juni 2011

Nu har mamma & jag kommit hem från stan iaf :), hittade allt i skulle på Systemet (FÖRUTOM ATT DOM JÄVLARNA INTE HADE NÅGON PEACH MELBA I LAGER :@!!!)
Så nu har jag fått mina naglar också, SJÄLVKLART fanns ju inte de jag skulle ha, alltså jag skojar inte när jag säger att det var heelt totaalt jävla utsålt på nagel & ögonprodukter på Åhléns :(.. Men fick tag i min ögonbrynspenna, ett snyggt set låånga naglar & ögonbrynsmallarna jag skulle ha, lösfransar sket jag faktiskt i :/, får se till att inte gråta så mycket iaf ;)..

  Depend Nailextensions, Åhléns, 95kr
Ögonbrynspenna, Åhléns, 100kr
Ögonbrynsmallar, Åhléns, 69kr


 Tror ni det kommer bli en full student eller ;D, detta är vad jag ska ha med mig till Ökna kl 08.00 på morgonen ;) förutom Taittinger Campagnen den följer med på flaket & Black Towern ska jag ta med till Madde imorgon när vi ska fixa flaket :D

 PLUS dessa 4 som ska vara med på min mottagning sen efter kortegen :D.. Mammas specialcampagne ^^, gästerna lär ju inte dricka upp dessa så det får bli min uppgift ;)


Imorgon ska ju jag som sagt till Madde & där ska vi fixa vårt flak :D grabbarna kommer sen till 5 på kvällen & då skulle vi tydligen grilla sa Madde !


///BellaVictoria


N&N distansförhållande mellan 2 länder.
PUBLICERAT: 2011-08-26, 02:32:33 | URL: http://natalinikola.blogg.se/

åh var ögonbryns mallarna bra ? :) funka dom altså



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: