2011-06-20
 20:50:53

20 Juni, kväll

Så jag sitter & pluggar bassprit & varje spritssorts historia just nu så jag har lite bråttom + att nu har jag verkligen kommit in i pluggandet med, känns som miljoner år sedan jag gjorde det sist^^, om jag någonsin gjort det;), haha xD

Iaf, min dag har varit bra, vi har jobbat med renoveringen av våran lilla kiosk som står vid nya badstranden på mitt jobb :) har stått hela dagen & skrapat bort färg idag, & imorgon ska vi börja måla den:D, iaf invändigt, vi skulle ha börjat måla idag men då hade inte företaget som det var beställt färg ifrån levererat färgen så då blev allt försenat så vi är ganska stressade nu för den ska stå klar på torsdag morgon :O(!!)...
Nu står den inklädd i massa svarta sopsäckar för att träet inte ska bli blött om det skulle börja regna inatt igen (skulle inte förvåna mig eftersom det tydligen skulle vara regn hela veckan:( )

Nej hörni nu måste jag återgå till pluggandet så jag blir klar med det som ska vara klart innan klockan är sovdags, vilket känns som den är om ca en, en & en halv timme kanske ;)

Ska försöka komma ihåg att ta lite bilder på våran kiosk imorgon så ni får se lite "före & efter"- resultat också :D

Hörs imorgon, godnatt alla :)


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: