2011-06-17
 17:08:16

17 Juni 2011

Jag mår skit i huvudet, jag blev lämnad ensam hela natten/kvällen för en fest som tydligen var desto roligare än att mysa med sig stackars flickvän som är ledsen hela tiden för att hon bara blir failad på körkortet, jag har inget körkort att ta mig någonstans, det regnar ute, finns inget att göra alls här, ingen jävel har handlat hem någon mat, inga hundar hemma som sällskap att trösta sig mot.. Jag känner mig så jävla utelämnad & övergiven så det finns inte!!

Neej nu skiter jag i det här & tar bilen till Gräddö iaf fan vet om jag inte drar till Flygis & handlar, eller vänta lite nu, det är en automatstyrd bil, HUR FAAN KÖR MAN EN SÅN :S !!!???



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: