2011-06-15
 15:11:00

15 Juni 2011

Sitter i köket & kollar Estlandsresor, Jimmy & jag ska ju åka tillbaka till Estland i sommar var det ju tänkt, jag som liksom ÄLSKAAAR Estland, men nu har det skitit sig lite med den resan:(..
Jag fick ju mitt schema för sommaren igår, & då visar det sig att jag jobbar varje vecka inte varje dag utan olika dagar, olika tider & jag jobbar varannan helg + att jag lär ta på mig fler helger för jag vill ha det! Jobbar jätte många 14.30-20-30 pass & sen är det väl tänkt att jag ska jobba i baren efter dem passen till 01.00 då baren stänger..
Plus att Jimmy har inte fått sitt schema än, för vi eller snarare jag hade tänkt att antingen åka den 3 juli, dock jobbar jag måndagen den 4, då vi har våran 1års förlovningsdag, men det kan jag byta bort tror jag, men då lär inte Jimmy kunna åka eftersom han jobbar hela den veckan I guess..
Så då tänkte jag augusti, för jag har bara schema fram tills v.31 men så kollade jag med min chef som sa att v.32,33,34 & antagligen ända en en bit i september är det högsäsong & finns jobb att göra..
Så det här med Estland funkar inte alls som jag ville just nu...



 Så såg det ut i Tallin sist vi var där i i mars, typ -20 men sjuukt mycket sol hela dagen :D föll för staden direkt alltså :D

 Så jäävla vacker stad så det finns inte!!

 Visserligen är det ju jävligt vackert på hösten med, dock inte lika varmt, men ändå, resan kanske får bli till hösten istället
Grejen är ju också att EBS ligger ivägen för att jag ska kunna göra något, jag måste boka en kursstart där snart, för att veta hur hösten kommer att se ut, ville ju helst gå där under sommaren men eftersom jobbet är ivägen då så blir det antagligen i september,


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: