2011-07-27
 12:05:00

Time to say goodbye

Börjar bli dags att säga adjö til mina gamla onyttiga vanor med chips, cola & sånt :/  :D.. På fredag ska jag till Proforma & göra första ingreppet :D ska bli så kul/skönt samtidigt som jag börjar bli nervös ^^..
Från ikväll redan börjar mitt mer häslosamma nyttiga ätande :D ! Ska bli jävligt kul det med, har ju alltid hatad grönsaker, vet inte varför tycker bara inte om dem ^^.. Men nu ska det bli ändring på det, ikväll blir det grillade grönsaker med räkor & franska örter, hittade receptet i VeckoRevyn & de grönsakerna, paprika & squash, som ingår äter jag, förutom att jag aldrig ätit squash förut ^^, men det blev en prövning det här, men jag ska fan se till att hålla det :D ;) !!


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: