2011-07-30
 11:08:39

Svar på tal !

Fsn vad förbannad jag blir!!! Fick en kommentar ang inlägget "SD-medlemmar erkänner att han delar samma åsikter som Anders Behring Breivik", av en Christopher Pedersen från SvP! Alltså jag hade då rakt ingen aning om att nazister läser MIN blogg:O :S!! Alltså hur sjukt är inte det!? Blir förbannad alltså, självklart var han ju mycket upprörd av det jag skrev i inlägget, vilket ju såklart är förståeligt eftersom han är nazist!
Jag har inget gemensamt med en sådan lowlife som du så jag tänker då fan inte vidare utveckla något alls eller förklara mig på någon av punkterna !!
Men en grej ska du ha klart för dig när du påstår att jag inte alls är poliktiskt insatt:
Och detta är inget jag är stolt över att skriva, men jag tänker göra det ändå som svar på tal:
Jag har själv umgåtts med sådana som du, värsta sortens högerextremister & jag vet exakt vad ni tycker tänker & vill med Sverige & världen! Jag umgicks med sådana människor under nästan 4år av mitt liv, hela högstadietiden! SÅ ingen kan påstå att jag inte skulle vara politiskt insatt, fråga min föräldrar, som fick stå ut med att mina 2 av mina ex-pojkvänner hade såna här åsikter & spelade i vit-makt band!

Tolka inte detta fel nu kära läsare det är inte kommentaren från en sån lowlifare som gör mig förbannad utan att en nazist från SvP faktiskt på något sätt hittat min blogg & LÄSER den! Jag vill verkligen inte ha såna läsare!
Jag skiter fullständigt i dina dumförklaringar, du är bara en patetisk stackare som hamnat totalt fel i livet, jag vet för det  gjorde jag själv för många år sedan!
Vidare har jag fått ganska så jävla många kommentaren om hur bra jag skriver & att det är kul att en tjej som jag faktiskt engagerar mig för det som hände i Norge för en vecka sedan, dessa kommentarer kommer ju också såklart från mänskliga typer, utan några som helst vedervärdiga åsikter!

Så du, Christpoher Pedersen, var så snäll & gå aldrig någonsin in på min blogg igen, såna som du är inte hemma på min blogg!!!

Ang. kommentaren, har jag i samråd med mina managers, valt att inte publicera den, då jag vet att ni andra läsare skulle bli klart provocerade av det denne man försöker få ut. Också för jag jag inte vill att nya läsare ska tro att det är nazister som sitter & läser min blogg, det ser otroligt fult & illa ut att ha en kommentar från en sån människa på sin blogg, som handlar om allt rörande mig & mitt liv!



///BellaVictoria 



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: