2011-07-22
 14:07:29

Payday ladies :D #1

Yees, ringde banken precis & jag har nu fått in min första lön från mitt nya jobb här på Marholmen Konferenscenter :D !! Var mycket mer än jag själv räknat ut dessutom, har ju OB varje gång jag jobbar osv ^^ !
Tur att vi ska in till H&M när jag slutar ( Om bara en halvtimme :D ), kommer lätt gå wildout på H&M eller vafan, trots att jag bott i Norrtälje i typ 1 & ett halvt år så har jag aldrig varit inne på varken INSE eller Edblad&Company :O ?? Vad hände där liksom, hur kan jag ha missat dem? De är ju de butiker som, aa förutom H&M, har min stil på kläder, lite finare/dyrare smak dvs :D !

Blir middag inne i stan idag också efter shoppingen, ska möta upp Jimmys lillasyster Jessica & hennes boyfriend från England & äta middag med dem :)


 Jag just nu på jobbet :D, körde på långärmat & jeans idag för det var ju dåligt väder imorse, men det visade sig tyvärr vara heelt fel val, för det är kvavt & solen skiner som faan, kommer bli jobbigt för stackars mig att gå i Norrtälje sen :/...



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: