2011-07-28
 19:28:16

How will I survive ;) xD

Älkling & jag bestämde nyss över SMS att vi ska käka kebab ikväll på vårt favoritställe för snabbmat: Vreta Grillen :D!
Sorgligt dock för det blir ju min sista kebab på väääääldigt länge:(, eftersom jag börjar behandlingen imorgon, hihi nu försa jag mig lite om imorgon men ska berätta allt imorgon;), fixar ett tidsinställt åt där där jag berättar precis vad det är jag egentligen ska göra för något på Proforma Clinic imorgon:), bra vad ;)
Ska ju bli nyttig & börja motionera & så från imorgon så det blir inget mer pizza, kebab, chips med dip, onyttiga frukost vanor & absolut INGET MER COLA DRICKANDE ;) !!

Hur ska jag klara mig!? Vad fan har jag gett mig in på liksom xD!! Jag som har kommit att ÄLSKA kebab sen jag smakande det första gången för bra länge sen!!
 Nej då det ska bli kul också eftersom jag aldrig varit den som väljer en sallad framför pizza eller såna grejer liksom :P..
Men nu ska det verkligen bli ändring på det ;), kommer ju att testa mycket nytt också, vilket jag också avskytt tidigare, men nu tvingas jag göra det ^^.. Numer tycker jag dock det kan vara kul att prova nya matrrätter, ÄVEN om de faktiskt innehåller grönsaker ^^..


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: