2011-07-30
 15:13:00

En månad kvar :/...

Känner att jag verkligen borde ta tag i körkortsteorin nu med tanke på att det bara är en månad kvar på dagen idag till uppkörningen är :(.. Och mindre än en månad tills teorin, 26augusti...
Men jag känner verkligen just nu "that I don´t give a fuck" liksom, känns helt menlöst, antingen så klarar jag det ändå, eller så gör jag det inte & då är det bara att skriva om det igen & då lär jag säkert klara den andra gången typ.. Känner mig verkligen heelt oambitiös till att ta upp bakfan, även om den varje dag jag är på jobbet är med mig, fast den ligger bara i väskan, den får liksom bara bli liggandes där & aldrig komma upp & bli använd...





Jag vet att jag borde plugga, men som sagt efter all min otur har det nu börjat känns som om I don´t give a fuck anymore, har jag klarat mig HELA mitt liv genom att åka kollektivt eller åka bil med någon dit jag ska så kan jag väl för fan klara det ett tag till, jag bor ju för fan i Norrtälje, har ca 8-9 mil till centrala Sthlm där T-bana, pendel, & fler bussar finns vart du än kommer.. Så varför ska jag egentligen bry mig om ett jävla körkort jag för länge sen tappat hoppet om att någonsin erhålla:(!?
Om jag på något vis nu skulle bli godkänd om exakt en månad då körningen är, kan man ge sig själva FAN på att jag failar på teorin:@... Sen vad fan vet jag, det kanske går så illa att jag då inte klarar teorin på de där jävla 2månaderna & då tvingas göra om ALLT.. IGEN...


Vad ska jag göra med den här skiten alltså, blir ju tamejfan aldrig av med det här helvetet till "försök att få körkort"!?


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: