2011-07-05
 21:33:25

Dagskryssning Åland 5/7-2011

Sådär då, då var vi hemma igen från våran dagskryssning till Mariehamn var sååå trevligt :D
här har ni bilderna ;):
 Min outfit : Blus från ZARA Sturegallerian, linne Only & jeans H&M, armband Pilgrim (danskt designmärke) 


 Buffén




Framme i Mariehamn :)
 Vi tog en Smirnoff Ice/Öl på Sundeck :D







 En av massa drinkar som vi drack :D, Nordic Light

 Jag köpte bla. 8st Kopparbergs som det var extrapris på :D ;)

 Självklart blev det en Taittinger också :D ♥

 Jimmy köpte en Jäger & då ingick en fickplunta så han blev helt till sig eftersom han älskar allt som har med Jäger att göra :D




 Och jag fick till slut ÄNTLIGEN mitt Humanity-armband som jag velat ha i typ mer än 1år, blev helt till mig när jag såg att dem fanns i Taxfree´n :D :D !!  299kr kostar det på Viking Line Rosella & i land är priset ungefär detsamma för er som undrar :) !!

Nu ska jag fortsätta dricka mitt Black Tower :D & se en movie med min älskling;) :D

Ha en underbar kväll alla så hörs vi imorgon igen :D

///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: