2011-07-31
 18:17:48

Beställt kläder från H&M :D

Har precis beställt lite nya kläder från H&M :D !!
Sitter fortfarande & letar efter mina efterlängtade kilklackar :/... Men alltså jag känner verkligen att jag mååste hitta dem, iaf få reda på vart ifrån dem kommer liksom ;) !

Letat på modemani.se & just nu sitter jag & letar igenom modegallerian.se s, 70sidor med skor...
Tips förresten till er som älskar snygga märkeskläder, & då menar jag de största märkena, är att kolla in modemani.se. Där har de de flesta av de största märkena i världen, & dessutom är de billigare, för er som tänker på priserna! Versace, Gucci, Fendi, D&G, Ralph Lauren, US Polo, Armani, YSL, CK, Galliano, Cavalli mfl :D !

///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: