2011-07-30
 10:18:18

30 Juli 2011

Sitter på jobbet & har gjort det i snart 2timmar... OCH INTE EN ENDA KUND har varit häär:(!!!
Trots att det är fint väder, visserligen blåser det en hel del, men folk brukar vara på stranden vid den här tiden nu alltså:( !
Heeelt total dött, har bara varit en enda gäst som kom & lämnade tillbaka en båtnyckel, men sen, dött.. Och jag jobbar heeeela dagen, går av 20.30 ikväll :/.. Hmm vafan skulle jag ta på mig det här för, iaf heela dagen, kunde ju bara ha valt att ta ETT av passen, men nej, av någon anledning tog jag båda:O...
Åååh vill inte ens tänka på huur lååångt det är kvar tills jag får sluta..

Sammanlagt jobbar jag 12timmar idag ...
Säger det en hel del om hur jag är som person eller...


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: