2011-07-28
 15:28:56

28 Juli 2011

Fan det blev riktigt illa med mina myggbett alltså :'(, kan knappt gå idag, började igår kväll när vi var över hos grannen, som tur var hade han alsolsprit & voltaren som jag kunde tvätta & smörja in svullnaden med, sen tog jag en Ipren innan jag gick & la mig. Sen över natten & när jag gick upp imorse vid 11.30 så var det inga problem, trodde då att smärtan hade försvunnit helt, men icke, nästan på en gång när jag reste mig upp & började gå så kom den tillbaka :@ :'(...
Tog mig iaf till bussen & nu sitter jag på jobbet, drog i mig 2st 400g Ipren innan jag åkte också ^^ så nu känns det inget så länge jag inte ansteränger foten iaf:) !


I vanliga fall skulle något sånt här sänka mitt humör totalt men jag är glad ändå för imorgon ska jag till Proforma :D :D, fick sms från Jessica, hon som ska "fixa" imorgon att jag var varmt välkommen 11.30 imorgon fredag till Proforma PlasticSurgery Clinic :D

///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: