2011-07-25
 18:12:00

25 Juli 2011

Skulle egentligen åkt in till Sthlm idag & provat kläder som jag ska beställa från H&M osv shoppat en del annat.. Men liksom Amir skrev i sin blogg så känns det inte så varken rätt eller kul att göra det med tanke på det pågående i Norge:'(.. Idag är inte en dag som ska ägnas åt egoistiska saker som shopping osv, även idag sprids sorgen & hatet över hela världen för det som hänt!
Blev nästan förbannad när jag läser på Dessies blogg om hur glad hon är för att det är löning idag & om hur hon gör av med "30lax på typ 3 veckor ^^" !! Ursäkta jag respekterar Dessie annars & tycker om henne som fan som person, men dett fick mig fan att tappa respekten totalt för henne!
Inte en ända gång har hon nämnt något om det som hände i fredags, utan bara snack om fester osv..  Sorry med sådant i ett sånt här läge kan jag bara inte med alltså!!


 <3


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: